Walt Disney World, firma założona, aby nieść radość i rozrywkę dzieciom, teraz otwarcie wspiera zabijanie dzieci w okresie prenatalnym poprzez dokonywanie aborcji. Townhall przekazał informację, że Disney, NBC Universal, Google i inne firmy nawiązały współpracę z University of Southern California Annenberg Inclusion Initiative (AII) w celu zachęty dla studentów do tworzenia filmików promujących aborcję.
W sierpniu AII uruchomiła nowy grant w wysokości 25 000 USD, którego celem jest pomóc studentom w tworzeniu filmów krótkometrażowych, koncentrujących się na zdrowiu reprodukcyjnym i przesłaniu politycznym. Według Townhall, Reproductive Rights Accelerator Program oczekuje, że powstaną filmy, które przekonają widzów, że aborcja może ułatwić komuś życie.
Stacy Smith, założycielka AII, oświadczyła, że obalenie starego orzeczenia Sądu Najwyższego USA ws. Roe przeciwko Wade skłoniło ich do utworzenia nowego programu grantowego. – W sytuacji ograniczania praw reprodukcyjnych konieczne jest nie tylko znalezienie rozwiązań prawnych w celu ochrony zmarginalizowanych społeczności, ale także edukowanie i informowanie odbiorców w tym zakresie – powiedziała Smith w swoim oświadczeniu.
- Rozrywka ma wyjątkową zdolność docierania do widzów i zapewnienia tego typu edukacji. Naszym celem jest wyjaśnienie, jak wiele jest możliwości wykorzystania różnych historyjek jako narzędzia do poszerzenia zakresu dysputy społecznej i stworzenia istotnej podstawy do zmiany polityki – dodała.
Uczelnia twierdzi, że stypendium proaborcyjne ma wsparcie aktorek Meryl Streep, Kerry Washington i Evy Longorii oraz Planned Parenthood. Warta miliardy dolarów sieć aborcyjna zatrudnia także pracowników wyłącznie do promowania aborcji w przemyśle rozrywkowym. Disney i wiele innych firm tego przemysłu coraz bardziej otwarcie popierają zabijanie poczętych dzieci podczas aborcji.
W czerwcu, po decyzji Sądu Najwyższy USA odrzucającej stare orzeczenie ws. Roe, Walt Disney World ogłosił, że zacznie zwracać koszty podróży swoich pracownic w celu przerwania ciąży w tych stanach, gdzie jest to dozwolone. Netflix, Warner Bros. Discovery, Amazon oraz SAG-AFTRA płacą swoim pracownicom również za aborcję.
Tymczasem nowe badanie przeprowadzone w USA przez Towarzystwo Zarządzania Zasobami Ludzkimi wykazało, że wiele firm ogranicza świadczenia z tytułu urlopu macierzyńskiego – w tym Hulu, spółka podległa Disneya – należnego rodzicom, którzy decydują się na urodzenie swoich dzieci lub podejmują rolę rodziców zastępczych czy dokonują adopcji.
Źródło: Life News, opracowanie własne – 16 września 2022 r.